Łatwy do układania, popularny produkt o charakterystycznym kształcie. Często nazywany kością lub puzzlem. Oprócz typowych grubości 6 i 8 cm, jako jedyny produkt tego typu występuje również w grubości 10 cm, przeznaczonej na powierzchnie narażone na największe obciążenia ruchu kołowego. Tam też Behaton wykorzystywany jest najczęściej, do zabudowy rozległych powierzchni przemysłowych, na parkingach i chodnikach.
*Występuje również jako Behaton brzegowy oraz Behaton połówka.
Ażurowa Forma stworzona z myślą o ekologicznym rozwiązaniu dla podjazdów i miejsc postojowych dla wszelkiego rodzaju zabudowy. Spełnia aktalne normy budowlane w zakresie nawierzchni biologicznie czynnych. Grubość 8 cm pozwala na szybkie i dokładne ułożenie płaszczyzny a dystanse pomagają utrzymać prostą linię i równe odstępy pomiędzy kostkami. Efekt końcowy zależy od sposobu wykończenia, mamy tu kilka możliwości: zasypanie fug grysem lub kruszywem o drobnej frakcji albo wypełnienie fug ziemią i zasianie trawy.
Forma utworzona z myślą o ekologicznym rozwiązaniu dla podjazdów, miejsc postojowych i dróg dla wszelkiego rodzaju zabudowy. Znajdujące się na bocznych płaszczyznach odstępniki pozwolą utrzymać proste linie ułożenia. Fugi możemy wypełnić grysem bądź trawą.
Holland to prostokątna kostka o wymiarach 20 x 10 cm. Występuje w dwóch grubościach 6 cm oraz 8 cm. Można układać ją rzędowo, jodełkowo oraz w sposób mieszany. Bogata kolorystyka dodatkowo rozszerza zakres zastosowań oraz możliwość tworzenia barwnych wzorów.
Holland stop to uzupełnienie kostki Holland służący niepełnosprawnym. Specjalne wypustki, odczuwalne pod obuwiem, ułatwią osobom niewidomym zachowanie ostrożności w poruszaniu się po terenie miasta. Żółta barwa płytki sprawia, iż komfortowo będzie się z niej korzystać także osobom niedowidzącym
Betonowa kostka drogowa nazywana jest również kostką ściekową lub przykrawężnikową, ponieważ układa się ją pomiędzy granicą drogi a krawężnikiem.
Swoją funkcję odprowadzania wody z jezdni do specjalnych zbiorników spełnia dzięki usytuowaniu odpowiednio poniżej płaszczyzny ulicy, pod konkretnym nachyleniem.
Występuje w formacie kwadratu o boku 16 cm oraz w dwóch wysokościach 12 cm lub 16 cm.
Ażurowe płyty betonowe Meba w zależności od grubości znajdują swoje zastosowanie jako element umocnienia skarp, wzniesień czy rowów lub utwardzenie mało obciążanych podjazdów i miejsc postojowych przy zabudowie jednorodzinnej.
Produkt występuje w dwóch grubościach; 8cm oraz 10 cm.
Betonowa płytka chodnikowa stosowana jest najczęściej na chodnikach, drogach dojazdowych, parkingach lub ścieżkach rowerowych.
Znajduje również zastosowanie na nawierzchniach prywatnych, przydomowych.
Płytka ma kształt kwadratu i dostępna jest w 3 różnych wielkościach.
Prefabrykowana betonowa płytka chodnikowa STOP używana jest w miejscach zatrzymania lub oczekiwania.
Stworzona z myślą o niepełnosprawnych. Specjalne wypustki, odczuwalne pod obuwiem, ułatwią osobom niewidomym zachowanie ostrożności w poruszaniu się po terenie miasta. Żółta barwa płytki sprawia, iż komfortowo będzie się z niej korzystać także osobom niedowidzącym.
Prefabrykowana, betonowa płyta wielootworowa ma zastosowanie przy utwardzaniu miejsc postojowych, jak również jako element umocnienia wszelkiego rodzaju skarp, rowów, cieków itp.
Prefabrykowane płyty betonowe peronowe to dotykowy system oznakowania nawierzchni na peronach stworzony z myślą o osobach z dysfunkcją wzroku. Specjalnie ukształtowana górna powierzchnia z wypustkami w kształcie stożka ściętego lub rowki odczuwalne pod obuwiem, umożliwiają ostrzeganie przed zbliżaniem się do krawędzi i zakończenia peronu.
Płytka STOP – używana jest w miejscach zatrzymania, przeważnie jest ona używana jako oznaczenie miejsca oczekiwania lub zatrzymania. Stosowana jest także jako oznaczenie skrętu przy płytkach prowadzących.
Płytka RYFLOWANA – umożliwia utrzymanie odpowiedniego kierunku poruszania się.
Płytka GŁADKA [uzupełniająca] – standardowa płyta bez fazy, występuje tylko w wykończeniu Standard w kolorze szarym.
Betonowa płyta trylinka w wersji soczewkowej zwanej również wklęsłą przeznaczona jest do zabezpieczania zboczy naturalnych i wzmacniania skarp, nasypów, przyczółków mostów i wiaduktów.
Jest to sześciokątna płyta o boku 20 cm, średnicy 40 cm oraz grubości 12 cm.